wtorek, 17 września 2013

Rowan Fairy - Wee Stamps September release!

Witam wszystkich w to wyjątkowe, wtorkowe przedpołudnie. Dlaczego wyjątkowe? Ponieważ to właśnie dzisiaj jest pierwsza odsłona najnowszych przeeepięknych stempelków Wee Stamps zaprojektowanych przez Sylvię Zet. Ja przygotowałam karteczkę z cudownym stempelkiem Rowan Fairy, który jest dostępny w formie gumowej (jutro) oraz w formie cyfrowej. Prześliczną wróżkę jarzębiny pokolorowałam Copicami i muszę przyznać, że świetnie się przy tym bawiłam. Było to dla mnie nowe doświadczenie kolorystyczne, ponieważ jak wiecie lubuję się w fioletach i różach. Jednak mam nadzieję, że spodoba się Wam moja interpretacja stempelka jak i cały projekt:)).   

Kartkę zgłaszam na wyzwania: 


 wróżkę pokolorowałam Copicami
włosy: E43, 42,40
skóra: E13, 11, 00, 000, 0000
ciuchy: E74, 71, 70, YG93, 91
skrzydła: R22, 20, 00, YG93, 91
jarzębina: R24, 22, 20, 00, YG93, 91, E43, 42, 40


 pozdrawiam ;)))

10 komentarzy:

  1. Beautiful card and your coloring is great. I like your style of card making and become a follower.

    Hugs, Nanda

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak mi słów żeby opisać cudowność tej pracy! Jest perfekcyjna w każdym calu :) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing card,looks so pretty!
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello Gosia! So nice to meet you! I'm happy I came across your blog, so I can tell you that your cards are very beautiful! Each and every one of them :) from now on I'll be your happy follower :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oh this is so beautiful and those flowers are so perfect with this wonderful image, great choice of artist for our Hobby House Challenge, thank you for sharing with us
    Hugs Kate xx

    OdpowiedzUsuń
  6. obłędna...nie mogę przestać się zachwycać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Simply stunning card! Love the colour grading on the wings and your perfect colouring on the fairy. Beautiful, beautiful card. Hugs, Wends x

    OdpowiedzUsuń
  8. Stunningly Beautiful. Thank for sharing with us at hobby house. Jen xx

    P.S I have a little Candy on my blog if you care to visit xx
    http://jfroog.blogspot.co.uk/2013/09/hey-lovely-bloggers.html

    OdpowiedzUsuń
  9. wow jaka cudna ...:) ile cudnych detali ... a malowany stempel boski po prostu ...

    OdpowiedzUsuń